Kamera Quickcam pro + mysz optyczna :/

Autor: e-gen (k735123_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 16:11:40 MET

Witam,
Sprzęt: płyta główna na VIA kt333, Duron 1400 MHz, 256 MB RAM, Win98se, Via
4in1 ver. 14.45, najnowsze stery USB do płyty.
mam też myszkę optyczną USB (MediaTech1002) i niedawno dokupiłem kamerkę
Logitecha Quickcam PRO (też na USB).

Problem: jeżeli mysz i kamera są podłączone równocześnie to na ekranie (na
przechwytywanym obrazie) są jasne niebieskie paski :( .
Podpięcie myszy i kamery do różnych portów USB nie rozwiązuje problemu:(

Ktoś z Was miał taki problem?
Dodam iż przy próbie na płycie k7s5a (chipset SiS735) udało tak się podpiąć
mysz i kamerę (do różnych portów USB) że niebieskich pasów nie było!

Hej!

ps
kable nie przechodzą obok silnych pół energomagnetycznych.