Re: Nie kupujcie CD-R esperanza

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 15:22:29 MET

"SeNoHh" <crizm_at_wp.pl> wrote:

> poczytaj sobie testy jakie kiedys przeprowadzil komputer swiat ..espreanze
> silvery wypadly najlepiej w tescie plytek do 1.5zl..o ile dobrze
> pamietam..Senoh

I mam sobie zawinac te niesprawne plyty w Komputer Swiat w nadziei ze
odzyja? Testy testami, a zycie zyciem. Nawet odkopalem pare Esperanz
z nakapanym jakims tworzywem o konsystencji wosku na stronie uzytkowej -
kilka plyt w zamknietej paczce tak mialo.

O jakosci tej marki mam wyrobione zdanie - jak bede mial czas zrobie test
z predkoscia odczytu kilku starych plyt nagrywanych w tym samym okresie
na tej samej nagrywarce - zobaczymy co wyjdzie; niemniej ochoty
na eksperymentowanie z plytkami marki, na ktorej kilkakrotnie sie
przejechalem nie mam - chocby nawet zdobyly Teraz Polske...

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..