Re: Nie kupujcie CD-R esperanza

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 15:09:19 MET

"Tryk Mitoman" <tryk_at_o2.pl> wrote:

> co by to nie bylo kazda nagrywarka jest do zajechania. teac tez.
> wiem bo zajechalem. a teraz teac to nie teac tylko BTC wlasnie
> robiony dla teaca. i uwazam ze to wlasnie nagrywara ci siada.

Zauwaz ze W54E to model x4, TEACi nie TEACowe zaczely sie IIRC od x48.
Jak na siadajaca nagrywarke to zadziwiajaco dobrze nagrywa - a nagrywam
tez na masowym shit'cie. Zreszta nagrywalem tez na kilku innych, w tym
wlasnie na LiteOn x52 i na kilku modelach LG. W kazdym wypadku najbardziej
trefne okazywaly sie Esperanzy i Golden Hawki.

> sprobuj przepalic te plytki na liteonie. gwarantuje ze pojda.

Sa nie do odczytania na zadnym z kilkunastu napedow, na jakich
sprawdzalem. Bedzie zwrot pieniedzy?

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..