Odp: laptop again

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 14:38:58 MET

Użytkownik kot <slowbroWYTNIJTO_at_op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4936.00000942.3fe0594c_at_newsgate.onet.pl...
> Czesc,
>
> Zamierzam nabyc laptopa. Che zainstalwac na nim Windowsa 2000 oraz
narzedzie do
> programowania Visual Studio 6.0 oraz do robienia www: Flash, Dreamweaver
do
> tego Linuxa (Zipslack) oraz gcc. Jaka konfiguracja moze to wszystko
> pociagnac??? Czy wystarczy PII lub PII z zegarem od 300-450 MHz, 128 ramu
oraz
> hadek 6-10 GB. Czy ta konfiguracja wystarczy aby swobodnie na tym
programowac i
> [...]

Jaki kupiłme pół roku temu za 2400zł siemssa 700MHZ 128 RAM i 10GB HDD
Na takim sprzece napewno by poszło chociazwin 2000 duże wymagania
dlatego 128 RAM- to absolutne minimum. Rekomendowal bym 256.
A programy o tkreych piszesz to pójdą napenwo i to dobrze.
POLECAM DELL- chciaż nei wiem jak z ewentuanym serwisem
no i toschiba bardzo dobra firma
Ale zaiteresuej sie tez fujitsu- siemnsem - ja uzywam go już sporo i
jestem zodowolony..