Re: Nagrywajka !!!

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkacDO_WYCIECIA_at_gazeta.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 14:27:06 MET

Dnia 03-12-17 10:27, Użytkownik Flashi napisał:

> Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkacDO_WYCIECIA_at_gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:brp367$f3q$1_at_inews.gazeta.pl...

> ??? No sorka ale tego zdania wogole nie skapowalem ... Jak to : wczesniej
> pytal o nero, ale z kontekstu nie wynikalo ze wlasnie o nie chodzi ?? Chyba
> nie wiesz co to jest kontekst ...

Pisał:
"Pracuje poprawnie
lecz mam problem z oprogramowaniem do nagrywania. Nero Express nie widzi
urządzenia, Nero 5.5 również i nie mogę nic nagrać. Jedynie zapis image
file.
Czy kotoś z grupowiczów mógłby mi pomóc i podesłać linka skąd
mogę zaciągnąć program."

Nie wynika z tego bynajmniej, że pyta skąd ściągnąć Nero, choć
oczywiście pytanie jest błędnie sformułowane.
Dał przykład niedziałającego oprogramowania (nero), ale pytanie było
moim zdaniem ogólne. Właśnie: było o Nero, ale cały tekst był w ogóle o
oprogramowaniu.
Za Słownikiem Języka Polskiego, PWN 1988, t1:
"kontekst - tekst, którego częścią jest dany wyraz lub wyrażenie"

tekst - zacytowałem wyżej.
wyrażenie - skąd ściągnąć program.

Andrzej.
PS: proponuję EOT