Re: Nie kupujcie CD-R esperanza

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 13:49:55 MET

Użytkownik "Chichotek" <ml_at_WYTNIJTOrechnet.waw.pl> napisał w wiadomości

> No widzisz, chytry dwa razy traci lub zyskuje - M1, na przyszlosc kupuj
> Verbatimy lub TDK.

no tak :) szczegolnie jak mam do wypalenia np 100 plytek z niepotrzebnymi
wlasciwie danymi (jakies animacje 3d, mp3, filmiki i inne dupsiki:) to bede
na Verbki dawal 2x wiecej albo na TDK 3x wiecej :)

A wracajac do watka :)
I tak najgorsze sa Hawki (kupione w desperacji w sobote w nocy w jakims
tesco)... z 30 kupionych 15 padnietych w trakcie palenia lub proby odczytu a
nastepne 10 rozwalone w trakcie pakowania u dystrybutora (dziwne rysy na
nosniku oraz na plastiku oraz DZIURY w samym nosniku) udalo sie wypalic 2 CD
z predkoscia 24x(opis na plytce to 48x :) a 3 narazie leza zeby je wywalic
:D