Re: Czy ktoś zna program do edycji tekstu?

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 12:01:54 MET

Użytkownik "Plastic" <podgik_jg_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy zna ktoś program do edycji tekstu (głównie plików tekstowych) który:
> a) czyta duże zbiory (kilka mega)
> b) pokazuje numer linii w któtej jesteśmy i potrafi do danej linii przejść
> c) umie wykonywać operacje na blokach kolumn!!!
> d) działa pod Windows.
>
> Mam jeden ale działa pod Dos i jest wolny i trudny w obsłudze.
>
> Dzięki
>
> Piotr

EditPlus
numeruje, obrabia duże pliki, nie wiem niestety jaka max granica
ma edycje kolumn Edit-->Column select , to bardzo wygodne jak zmieniasz
dane w tabeli.

Ma mnostwo dodatkow jezykowych, wyswietla pliterki jak sie ustawi East
Europe.
Moze podswietlac slowa kluczowe w kodach.
Poza tym jest shareware, i niezarajestrowany dziala cale wieki,
ale na wstepie mowi to jest 1435 dzien 30dniowego okresu próbnego.
Wtedy klikasz klawisz I agree i dziala.
od paru lat namawiam szefa, zeby mi go kupil.

Pozdrawiam Anka

--
poprawny adres                                stona-malpa-fuw.edu.pl