Radeon AiW - problem z TV

Autor: Piotr (mark00tousunac_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 11:36:22 MET

Kupilem karte Redeon 9800 All-In-Wonder i mam z nia
problem przy obsludze TV przez Ati MMC pod WinXP. Zrodlem
sygnalu jest kablowka w ktorej sa programy w PAL-D i PAL-B.
Gdy ustawiam w ustawieniach kraj 'Polska' to dzialaja
wszystkie polskie programy w PAL-D ale nie ma dzwieku w
pozostalych nawet gdy dla nich recznie ustawie PAL-B
(tzn. zaraz po zmianie ustawienia na PAL-B dzwiek sie
przez chwile pojawia ale na 1-2 sekundy)
Natomiast gdy usawie kraj na inny np. Turcja to
programy w PAL-B dzialaja OK ale nie ma dzwieku
przy polskich (PAL-D) jednak gdy przestawie te polskie
programy na PAL-D to jest OK, ALE tylko do momentu
kiedy program chodzi bo po wylaczeniu go i uruchomieniu
on te ustawienia o PAL-D zapomina i trzeba to ustawiac
od nowa :(
Widzialem ze sa one trzymane w rejestrach i mozna
ewentualnie wyeksportowac ten klucz i przed odpalaniem
TV go wgrywac, ale troche to nie wygodne.

Poza tym mam pytanie o jakos obrazu na tej karcie z
tunera TV bo ja sie troche zawiodlem.