Re: Capture VIDEO .. analogowa kamera

Autor: VSS (vss_at_post.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 10:19:19 MET

In news:3fe01058$2_at_news.home.net.pl,
radxcell <radxcell_at_X.pl> napisał (a):
> Allegro:
> Search: DC30+ - Niestety nic nie znaleziono.
> Search: Miro - 5 trafien na same monitory + "### 30 POCZTÓWEK - JOAN
> MIRO ### wyd. Taschen"

No rzeczywiście wymiotło, jestem zaskoczny, jeszcze jakiś miesiąc temu
pisałem na newsach na ten sam temat i po wejściu na
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4316&order=t&view=gtext było
kilkanaście kart do wyboru, może będzie trzeba poczekać.

> W MM nie chce kupowac elektroniki komputerowej, bo jest 30% drozsza.
> I co mi zostalo? :)

zapłakać :) ale tak powaznie to czekać, z kart miro polecam wszytskie karty
serii DV od 10 do 30, oczywiście 30+ najlepsza ale 10 daje radę, mój kolega
na tym składał reklamówki wyborcze które szły w poznańskiej telewizji. Karta
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18613048 widać na zdjęciu, że jest
na porządnych chipsetach Philipsa i AD (nie gównianych 878) ale nie wiem
nic na jej temat, może warto gdzies pocztać.

--
VSS
sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy alarmowe, sieci