Re: Uszkodzony plik system - Win XP - Pomocy

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 09:19:52 MET

Robert S. wrote:

> hmm...
> ale jak podłączałem HD do innego kompa jako mastera (żeby zobaczyć czy
> system wystartuje) to było to samo. Możliwe, że HD umiera...

niekoniecznie umiera; mozliwe, ze jest po prostu bad sektor w tym
miejscu, albo ze plik zostal uszkodzony na dysku; moglo sie to stac
zarowno z powodu zlej pamieci albo zlej tasmy sygnalowej; w obu
wypadkach jest duza szansa, ze pojawi sie trwale uszkodzenie w systemie
plikow; ale dysk moze byc zupelnie sprawny;

pzdrv;
adas;