Pomóżta z kamerą?

Autor: K-Paul (pkarp_at_tlen.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 09:13:17 MET

Mam kamerę Panasonic nv-ds29ege i soft virtual dub, windows movie maker oraz
ulead video studio 7.0 w każdym programie uzyskuje czarno biały obraz przy
capturingu sygnału wideo z kazmery? Kamera niby rejestruje obraz w formacie
pal i w takich ustawieniach w wyżej wymienionym sofcie rejestruje czarno
biały obraz. Próbowałem już ustawienia różnych systemów pal secam oraz ntsc
na którym wogóle nic nie było. Co mam zrobić aby uzyskać obraz
kolorowy.Kamerę mam dopiero jedną godzinkę hehe.Proszę napiszcie coś
konkretnego.