Re: 2000pro a TNT2 M64 i SAMTRON 76DF

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 07:49:30 MET

Witam.
Radek z Wrocławia na pl.comp.pecet napisał(a):
> instalowałem sterowniki
> dawniej Detonator
> Version: 53.03
> dla Windows 2000 pro (SP 4 PL + IE6 SP1)
> i karta nie działa - jest tylko 16 kolorów VGA!
>
> tak samo nie wykrywa monitora Samtron 76DF,
> a na stronie Samsunga nie ma sterowników....

Za nowe te detonatory dla Rivki, użyj starszych, coś koło 23.11 może
być. Ja takich uzywałem gdy miałem Rive TNT2 Pro, system WinXP.
No i detonatory pod win2000, nie wiem jak te nowe, ale wcześniej było
rozróżnienie na wersję dla win9x i 2000/XP.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl