Re: Jaką kartę z tv-out polecacie GF czy ATi ?

Autor: Robert S. (robert_stajuda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 07:38:31 MET

TV Out w kartach ATI wyprzedza GF może nie o lata świetlne, ale na prawdę
jest różnica w jakości.
Odkąd zaczełem używać kart ATI ani myślę przejść na GF. Oczywiście nie
jestem maniakalnym graczem, więc wolę trochę wolniejszą ale lepszą
jakościowo kartę. Chodzi nie tylko o TV Out ale ogólenie o poziom
wyświetlania, kontrast, nasycenie barw, ostrość, itp.