Re: ASROCK K7S8X - kupic czy nie?

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 01:23:08 MET

Użytkownik <pe3no_at_DELETE.o2.pl> napisał w wiadomości
> ASROCK K7S8X - kupic czy nie?
>
> Witam, mam zamiar kupić płytę główną i nie chcę dużo wydać, więc korci
mnie
> taka płytka (opis poniżej). Czy ktoś z Was ma/miał może ten konkretny
model
> albo innego Asrocka? Byłbym wdzięczny za rady - jeżeli macie/mieliście i
> jesteście zadowoleni/niezadowoleni (na przykład mieliście problemy -
jakie?)
> napiszcie parę słów. Miałem zamiar kupić markową płytę, żeby nie mieć
> problemów, ale byłbym skłonny kupić tego Asrocka, bo dowiedziałem się, że
> [...]

mam ta plytke od niedawna.
IMO relacja cena/jakosc OK

denerwujące ograniczenia:
Vcore tylko +5%
samotny dysk na tasmie musi byc master bo bios napisze, ze for best
performance tak ma byc i sie zatrzyma jesli bedzie slave
bios pozbawiony mozliwosci manipulacji
(aczkolwiek ja mam durona na fsb 128 zamiast 100 i smiga az milo). Samym FSB
zrobilem z 650 830 ;-), winda 2000 prof. chodzi bez zajakniecia, BSOD itp.
dzwiek jak dla mnie w porzadku (winamo z dfx), nie testowalem
funkcjonalnosci 5.1 bo nie mam glosnikow
lan dziala ;-)

Podsumowanie:
Jezeli tanio i nie zamierzasz kombnowac to warto (obsluguje procki na FSB
333!)
jezeli tanio i zamierzasz kombinowac to na www.ocworkbench sa niefirmowe
biosy pozwalajace na o wiele wieksza ingerencje niz fabryczne
a jezeli masz duzo kasy to kup plyte ktorej sam ufasz

Vieniu