Re: ASROCK K7S8X - kupic czy nie?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 01:10:02 MET

<pe3no_at_DELETE.o2.pl> wrote:

> ASROCK K7S8X - kupic czy nie?
>
> Witam, mam zamiar kupić płytę główną i nie chcę dużo wydać, więc
> korci mnie taka płytka (opis poniżej). Czy ktoś z Was ma/miał może
> ten konkretny model albo innego Asrocka? Byłbym wdzięczny za rady -
> jeżeli macie/mieliście i jesteście zadowoleni/niezadowoleni (na
> przykład mieliście problemy - jakie?) napiszcie parę słów. Miałem
> zamiar kupić markową płytę, żeby nie mieć problemów, ale byłbym
> skłonny kupić tego Asrocka, bo dowiedziałem się, że to płyty
> produkowane przez Asusa i nabrałem trochę zaufania. Z góry dziękuję
> [...]

Miałem tego Asrocka:

-dzwięk słabiutki, trzaski, na innych płytach tego nie było
-zmiana napięcia tylko o 6% (nie mniej, nie wiecej)
-męczyłem sie przy instalacji windy bez myszki(nie wykryło jej, jest na
USB, podobno wyłączenie USB 2.0 w biosie pomaga, nie testowałem tego)
-żadnych problemów ze stabilonościa przy defaultowych ustawieniach
-wydajnośc nie powala na kolana, ale nie odbiega od normy
-jak jesteś z Trójmiasta to ci go chętnie sprzedam:) Leży u mnie i sie
kurzy - 11 miesiecy gwarancji(mam też durona 1400 do niego - też 11
miesiecy gwary, łącznie 300 zł, sorry z mały spamik:P)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)