Re: pamietacie posta?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 16:30:18 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek wieczorem, biela napisałaś na
pl.comp.pecet coś takiego:

> byl dobrze chyba zalozony bo na fsb 133 przy zdjetej obudowie mial
> ze 48 stopni i sie wieszal, a na fsb 125 mial 56 stopni przy
> zalozonej obudowie i sie nie wieszal :)

Jak dla mnie te 56 stopni to też jakoś sporawo. W stresie podkręcony
1700+@2000+ tyle u mnie nie osiągał na standardowym coolerze. Jak masz
BOXowy cooler to radziłbym zedrzeć to świństwo spod spodu i nałożyć
porządną pastę. Porządną tzn czytaj mid:brl842.23g.9_at_Hobby.od.18.lat .
Oczywiście wymiana coolera też wchodzi w grę ale jak nie kręcisz tym
czymś bo się nie da to nie ma co sobie głowy zawracać. Chociaż czasami
cisza też ma swoje walory.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --