Re: wywalony bolec w hdd

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 22:18:31 MET

W swoim artykule ms napisał(a):

> podczas zabawy z nieco leciwym juz hdd ulamal sie bolec (1 od strony tasmy,
> do czerwonego kabla) w gniezdzie power

> jak uratowac dysk? jasne, krokodylki itp zabawa z kablami - dane sa do
> uratowania. ale czy sie da wymienic/dolutowac gniazdko lub sam bolec?

mi najpierw padł jeden od masy - dysk działał bez niego i mial się
dobrze
później urwał się drugi od masy - wolałem nie sprawdzać, czy dysk
przeżyje podpięcie ;-)
za 15 zł w akademikach zrobili mi to tak fachowo, że do tej pory noszę
ten dysk w kieszeni (już jakieś pół roku) i przepinam z kompa na komp
bez żadnych obaw, że cos zostanie we wtyczce :-D

proponuje więc odwiedzić miejscowe akademiki politechniki :-)

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl