Nagrywarka nie czyta nie ktorych plyt??

Autor: ....::::gRoT::::.... (rokikulesza_at_nospam.wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 19:19:00 MET

Witam, ostatnio mam taki problem, ze moja nagrywarka nie czyta plyt ktore
wypalam (z reguly tych ktore ja wypalam). jednak czyta wszystkie np orginal
itp, czasami sie zdarza, ze jak wypale jakas plytke to cdrw mi ja czyta jako
Audio cd, macie moze jakies pomysly??? Miales wirusa w boot sectorze dysku
wiec moze on jakos uszkodzil Bios nagrywarki czy cos takiego?? Sam nie wiem,
macie jakies propozycje?? Z gory dziekuje i pozdrawiam.