Testy plyt glownych i monitorow LCD - gdzie?

Autor: Stefek Borkowski (stefek_at_killspam.edu)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 17:00:17 MET

Witam.
Poradzcie prosze gdzie w sieci znajde w miare obiektywne testy plyt glownych
i monitorow LCD. Nosze sie z zamiarem zakupu, a jestem zupelnie nie w
temacie. Szukalem w googlach oczywiscie ale wywala mi milion sklepow
internetowych, ktore z natury rzeczy nie sa do bolu obiektywne w
prezentowanej informacji.
Dzieki z gory. Przy okazji pozdrawiam Wszystkich serdecznie z okazji Swiat i
w ogole!
Stefek