Re: memtest-86 v3.0

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 16:09:08 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> MemTest86 nie daje absolutnej pewności :)

W zasadzie może i masz rację. Ale mnie jeszcze nigdy nie zawiódł.
Nie pochwalę się, że używam go codziennie, ale ze 200 modułów przy
jego pomocy już przetestowałem. Jeżeli pamięć była uszkodzona lub
zmuszana do pracy ponad jej siły (przez nadtaktowanie lub złą
konfigurację) to błędy _zawsze_ wyskakiwały na którymś z testów
wchodzących w skład pełnego przebiegu.

> Sam nawet natrafiłem na przypadki, gdy MemTest86 po wielu
> godzinach pracy nie wykrył błędu, a jednak z pamięcią coś
> było nie tak

To jak wykryłeś, że to jednak pamięć jest uszkodzona? Przecież w
takim przypadku przyczyną kłopotów mogą być inne problemy.

--
                        Pozdrawiam, Sniper