Re: Problem z GF3 Ti200

Autor: Takashi (takashi_at_wytnij.wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 16:07:35 MET

-DraconuS- wrote:

> Hi
>
> Użytkownik "Takashi" <takashi_at_wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości

> LOL :) Zasilacz legenda! No to jak dla mnie masz odpowiedz...
> Probuj z innym zasilaczem uruchomic ten swoj sprzet a moze zobaczysz cuda.

Wziąłem zasilacz z drugiego kompa (na którym ten GF3 chodzi), no i niestety
nic, nadal to samo. Był to zasilacz CODEGEN 300W (model: 300X). Odpalałem
później na tym zasilaczu na odłączonych napędach, by był mniej obciążony.
Ciągle to samo, włączam i nic się nie dzieje. Czy nadal myślisz, że to może
być zasilacz??!?

--
Takashi