Chieftec HPC-420-302 DF - Pytanie

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 15:14:16 MET

Witam, mam pytanie co do tego zasilacza.
Kupilem go po wybuchu codegena. ;)
Niepokoi mnie jedna rzecz w nim, mianowicie temperatura, obudowa zasilacza
jest ciepla, bardzo ciepla nawet, nie parzy ale taka temperature mial
codegen po 10 minutach z zatrzymanym wiatrakiem, wg mnie jest za cieply.
Wentylatory chodza, obrotomierz wskazuje 1580 obrotow, zasilacz nie jest
obciazony chyba zbytnio jak na taka konfiguracje i jego moc:
MSI KT4V, Maxtor 120GB Diamondmax 9, WD400JB, Radeon 9100 Sapphire 128MB,
3com 10/100, 2x256MB ddr, Adaptec AHA-2940UW+ CD NEC 40x i nagrywarka Yamaha
8424s. To wszystko chyba nie ciagnie wiecej niz 420W? :) Dodam jeszcze ze
probowalem juz przepinac na inne kable dyski i cd, nic nie dalo. Teraz mam
na jedym kablu dwa dyski i flopa a na drugim cd i nagrywarke.
Czy to mozliwe zeby tak sie grzal ten zasilacz? Jesli tak to pewnie bez
wentylatora spali sie odrazu. :(
Aha obudowe mam otwarta caly czas. :) Wloty w zasilaczu nie sa niczym
zasloniete.
Pozdrawiam.