Re: Synchroniczność procek/pamięci?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 13:36:48 MET

Solar wrote:
> Czyli nie ma możliwości puścić pamięci synchronicznie przy FSB190?
> Przy Auto pamięci nie pójdą same na 380? O ile pamiętam, mam też przy
> pamięciach wybór 10%, 20% itp. To nie jest tak, że jak puszczę je na
> 90%, to będą chodziły na 360Mhz i wtedy FSB na 180?

Jezeli mozesz ustawiac pamieci co 1 MHZ w biosie to pojdzie w dual a jak
tylko procentowo to masz male pole do popisu. Zeczywiscie mozesz sprobowac w
auto i potem sprawdzic z jaka czestotliwoscia chodzi ram.

> Przy FSB 200 komp jest niestabilny, popróbuję jeszcze zwiększyć
> Vcore...

Moze zabardzo grzeje ci sie procek? ja swojego 2600+ mam na fsb 200, Vcore
na 1.70 i chodzi bez problemow.