Re: Czy dysk może pracować leżąc "na plecach" ?

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 12:43:27 MET

Niejaki nelson twierdzi jakoby:

> Witam
>
> Czy są jakieś przeciwwskazania do pracy HDD w pozycji "na plecach"
> czyli elektroniką do góry ??
> W sumie nie ma przecież żadnych oznaczeń pozycji, w jakiej dysk
> powinien się znajdować...

Mnie pszestrzegali przed stawainiem dysku nie tak jak stać powinien. Nie
wiem jak jest w przypadku nowych dysków, ale dla starszych obrócenie go
nie tak jak leżeć powinien było tylko proszeniem się o śmierć tegoż. Tak
  więc sądzę, że dysk powinien leżeć tak, jak go Bozia stworzyła :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//