Problem z drukarką

Autor: Grzegorz Skaruz (grzegorz_at_skaruz.com.USUNTO.I.TO)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 11:51:29 MET

Sprawa wygląda następująco. Drukarka to Canon BJC 2000 (3,5 letnia z
małym przebiegniem - 1-2 ryzy papieru). Po włączeniu drukarki do
prądu, rozpoczyna się ustawianie głowicy (ok. 4 sek., kiedyś ustwiała
się dłużej - 6-7 sek.) po czym drukarka nie reaguje na polecenia, a
głowica jest ustawiona pośrodku (wygląda jakby chciała mi oddać
kardridż :) Po jego wyjęciu i ponownym włożeniu (próbowałem z różnymi)
drukarka nadal nie reaguje, nie próbuje nawet na nowo ustawić głowicy.
Po wyjęciu i włożeniu przewodu do prądu sytuacja powtarza się. Czy
ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Nie chciałbym na razie kupować nowej, bo drukuję b. rzadko (ryza
wystarcza na 1-1.5 roku), więc szkoda nawet tych 300-400 zł.

--
Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com