Monitor Dell a odświezanie.....

Autor: Jacek (milano_at_op.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 11:53:37 MET

Witam,
mam problem z moim monitorem Dell 1025tm - 17 cal. A dokładniej z
odświeżaniem obrazu. Ustawiając na 1024 x 768, odswiezanie na max 75 Hz
obraz (literki)są dość zamazane. Oczy po 30 minutach mi wysiadają a ostatnio
duzo na kompie musze siedziec. W żaden sposób nie mogę wyregulować ostrości.
Przy 85Hz jakość jest masakralna.
Co ciekawe nie mogę ostatnio zmienić rozdzielczości na niższą (800x600).
Pozostało mi powiekszenie czcionki we własciwosciach ekranu :[ Dodam ze mam
geForca 2 mx 400.

Czy ktoś poda mi rozwiązanie mego problemu? Może jest jakiś programik do
zaawansowanego ustawiania ostrości??? Czy zacząć grzebać w monitorku?

Pozdrawiam
Jacek