Re: [ serwis ] ile policzyc za naprawe...

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 10:39:01 MET

Użytkownik "mikw" <patologia_at_wszplock.pl> napisał w wiadomości

> Jako klient nie chciałbym za to dać więcej niż 100-150, no ale za głupotę
> się płaci...

To wcale nie za glupote. To placi sie know how servisanta. Nie mozna wymagac
od ludzi umiejetnosci zrobienia takich rzeczy. My sie interesujemy kompami i
sie na tym znamy a oni sie innymi rzeczami palaja i nie musza sie na tym
znac. Np doktor, neurolog-nie powiesz mi ze jest glupszy od ciebie a wcale
sie nie musi znac na kompach.Tak samo jest z 1000 innych zawodow. Zna sie na
czym innym, zarabia pieniadze czym innym....
Pozdrawiam
Wojtek