Sapphire Radeon 9600 Pro - niejasności z taktowaniem pamięci

Autor: rum (rumparczew_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 09:57:09 MET

Witam.
Mam takie pytanie a mianowicie czy orientujecie sie jak faktycznie są
taktowane pamięci w tej grafie. Z wszelakich pism dowiaduje sie że pamięc
jest taktowana 600 Mhz, ale PowerStrip w wersji 3,46 wykrywa mi prędkość 297
Mhz. Taktowanie procesora wykrywa prawidłowo-398 Mhz.Czytalem również
recenzję, w której napisali że pamięć na tej grafie jest taktowana 300 Mhz a
efektywnie 600 Mhz. Szczerze powiedziawszy sam już zgłupiałem i nie wiem czy
nie mam jakiejś podróbki.( z wyglądu zewnętrznego wszystko OK) Z góry dzieki
za odpowiedzi Pozdrawiam.

Config : Epox 8RDA3I , AMD Athlon XP 2500 Barton BOX, Sapphire ATI Radeon
9600 Pro 128 MB Agp 8X, 256 MB DDR PC3200(NoName),HDD Samsung 80 GB 7200 rpm
ATA 133.