Re: Pamięć PC100 chodzi na 133?

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 09:05:55 MET

Użytkownik "LemonR" <lemonr_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś spotkał się z sytuacją że moduł pamięci SDRAM 256MB PC133 lub
PC100
> chodził poprawnie na 133 a na 100 nie chce ruszyć. Pytam bo sprzedałem
> gościowi a on twierdzi że u niego tak jest a u mnie było zupełnie
odwrotnie,
> Dodam że pamięć jest jednostronna jeśli ma to znaczenie

Jest to mozliwe jak najbardziej. Wszystko zależy od chipsetu płyty głównej.
Przed i815 chipsety nie obsługiwały pamięci o takiej architekturze, albo
było widac połowę lub mniej.
Via 693 już taką architekturę obsługiwała, wcześniejsze nie.
Jak z chipsetami pod AMD, nie wiem, ale prawdopodobnie bedzie tak samo.

--
Pozdrawiam
Ford