Re: laptop - pytania???

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 02:25:46 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek rano, soonic napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> [...] /Wyciętych linii: 5/
> mozesz mi dac linka konkretnego do notebooka z sound 5.1 z cena
> upgradeu do takiego dziwieku??? Jak slowo daje nie moge znalezc ani
> na tej stronie ani na innej 5.1. to samo sie tyczy tunerow, w ogole
> nikt nigdzie takiego urzadzenia nie notuje nawet na USB...

No to nie wiem kogo masz na myśli pisząc, że nikt nie notuje tunerów tv
na USB. Nie sprecyzowałeś jaki tuner masz na myśli więc podam analoga
chociaż cyfrowe też są. Następnym razem wpisz w google '"tuner tv"
+USB'
http://www.hauppauge.com/html/products.htm#usb
http://www.leadtek.com.tw/multimedia/winfast_tv_usb_1.shtml
http://www.prolink.com.tw/english/products/multimedia/playtvusb2-pro.htm

Wobec tego szukajcie a znajdziecie. Jak widać można :) Więcej ci nie
podpowiem!

Można też tak http://www.m-audio.nl/transit_usb.htm ?

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --