Re: jaka plyte pod athlona do 450 zl?

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 01:36:34 MET

"Teo" <tee9o_at_interia.pl> wrote:

> Tej plytce jeszcze troche brakuje do idealu (oporniki 0,5cm za
> blisko Socketa i gniazdo FDD obrocone o 90%), ale z dostepnych na rynku plyt
> z podobnym wyposazeniem zadna nie dorasta AT7 do piet ;]

Mam podobna plyte w pracy w jednym z komputerow, tj. AT7, ale nie Max
i musze powiedziec, ze jest to plyta, ktora zrazila mnie do Abita
(a w domu hodowalem kilka Abitow BXowych :).
Nie wiem czy trafilem na jakas probna wersje czy cos (bo w serwisie
niedawno cos tam z elektroniki zmieniali), ale fakt faktem, ze problemow
bylo z nia co niemiara. Zwiechy, zwolnienie dzialania, przerwy
kilkusekundowe w aktywnosci dyskow twardych, problemy z kontrolerem HPT,
problemy z nietrzymaniem mo^H^H CMOSu... ;>
Aktualnie znowu przebywa w serwisie, ale jeszcze bez orzeczenia
specjalistow.

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..