Re: zamiana ntfs na 32

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 00:49:12 MET

Użytkownik "Sebek" <ketnip_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> nie wiem czy to nie będzie NTG ale dobra:
> Mam problem, ponieważ nie mogę przeformatować dysku na system fat32
> z systemu ntfs - próbowałem win xp home i professional ale się nie da,
> dodam że mam dysk segate sata 80 GB i może ten dysk nie obsługuje
> fat32? a może linuxem jakimkolwiek się da?
>
> proszę o wyczerpującą odpowiedź

NTG, ale odpowiem: w każdym systemie z linii NT jest bardzo dobre
narzędzie do konwersji istniejących systemów plików do NTFS. To
convert.exe - uruchom go w okienku konsoli z przełącznikiem /?, a
dowiesz się potrzebnych opcji. Resztę znajdziesz (oczywiście...) pod F1.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/