Re: Wolne nagrywanie...

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkacDO_WYCIECIA_at_gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 00:40:12 MET

Dnia 03-12-16 00:06, Użytkownik Pawel K napisał:
> Witam
> Posiadam Lg 32x10x40@ 40x12x40 z firmvare 1.04 Na 40x cd wypala mi dluzej
> niz na 32x.Zastanawiam sie co moze byc przyczyna. Dysk jest polaczony na
> raidzie primary jako master a cdr na primary tez jako master. Dma cdr jest
> wlaczone tzn w menadzezedze urzadzen pisdze multi world dma Zawsze wypala mi
> pliki w ciagu tego samego czasu, wiec defragmentacja nie wchodzi w rachube.

Ale fragmentacja dysku już tak. Nagrywarka potrzebuje cache, jeśli dysk
jest poszatkowany to i cache taki będzie, nie ma siły. I to spowolni
nagrywanie.

> Bufor przy nagrywaniu wynosi 98% Plik 700mb podczas nagrywania z 32x wypala
> mi okolo 5 min :( (to chyba za dlugo...), taki sam plik wypalony na takiej
> samej cdr w mojego brata zajmuje okolo 3 i pol min.

Ale ta prędkość to prędkość maksymalna, która nigdy nie musi zostać
osiągnięta. To zależy od stosu czynników (patrz wyżej), zarówno
programowych, jak i sprzętowych.
I tak masz się z czego cieszyć, ja mam 20min na płytę na starym teacu x4

Andrzej.