Re: Temperatura

Autor: Norbert (__kolek_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 00:00:02 MET

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkacDO_WYCIECIA_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:brl91b$3f1$1_at_inews.gazeta.pl...

> Przemyśliwuję sobie różne rozwiązania dotyczące postawienia ruterka (PC)
> i zastanowiło mnie jedno: Wiem, ze komputerowi zbyt ciepło być nie może,
> ale jakie dolne temperatury mu nie zaszkodzą? Czy np. postawienie go w
> nieogrzewanej piwnicy może mu zaszkodzić (no, jeszcze wilgotność...)?
>
> Andrzej.

chyba to nie jest dobry pomysl stawiac zwyklego peceta w piwnicy. chyba, ze
masz przemyslowego, to nie ma problemow. wytrzyma bez problemow.
nie chodzi tylko o temperature czy wilgotnosc, ale takze zapylenie
srodowiska.

pozdrawiam

Norbert