Tama SCSI 68 pin do jakich urzadzen?

Autor: Marcin Dąbrowski - Jacklon (jacklon_at_N.O.S.P.A.M.jacklon.net)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 22:06:41 MET

Witam!
Mam kontroler Adaptec 29160N i jak na razie jeden dysk SCSI 9,1 GB. Z tego
co mi wiadomo to jest dysk Ultra Wide. Ma wejscie 68 pin i teraz pojawia sie
pytanie: jest wiele tasm (LVD, UW, UW160) z tym samym wejsciem. Wkrotce bede
szczesliwym posiadaczem jeszcze jednego HDD: Ultra Wide 160. Jaka tasme
powinienem zakupic aby oba dyski chodzily jak najlepiej (najwydajniej)?

Pozdrawiam
Jacklon
jacklon_at_jacklon.net