Re: pasta na rdzen czy na procek?

Autor: Krzys-iek (admin.krionix.sieć_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:46:29 MET

biela <biela__at_poczta.onet.pl> napisal nam:

> Szukalem w archiwum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi wiec
> pytanie: czy smarowac paste tylko na radiatorze cieniutka warstwe bo
> i tak pozniej to dotknie rdzenia
> czy moze smarowac sam rdzen procesora
> a moze rdzen procka i radiator?

nie no, przepraszam :)

smarujesz cienka warstwa tylko to co dotyka pozniej radiatora, to chyba
logiczne :)
wystarczy sam rdzen, cienko i tak by nic nie wyplywalo. Temat mowi mi ze
chcialbys zasmarowac caly cpu :))

pasta nie chlodzi sama w sobie, poprawia styk !! dzieki czemu transfer
ciepla jest wydajniejszy, ma zatkac dziurki, mozna przesmarowac zle
wypolerowany radiator i sciagnac nadmiar np zyletka, rdzen troszke grubsza
ale i tak cienka warstwa i OK