opinie na temat ASRock K7VM4

Autor: squirs (fornax_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:38:07 MET

Witam
Koleżanka mnie poprosiła o w miarę tanie zmodernizowanie troche już
przestarzałego komputera opartego na Celeronie 300 , tak, żeby można było
jakieś filmy pooglądać i dzieciaki mogły pograć we w miarę nowe gry , trochę
korzystania z internetu itp. w sumie żadnych specjalnie ukierunkowanych
zastosowań.
Pomyślałem , że ekonomicznym rozwiązaniem byłaby tu może wspomniana płyta
ASRock K7VM4 (wbudowana karta graficzna UniChrome 3D Graphics max.64MB
,6-cio kanałowy dźwięk itd.) i do tego Duron 1,4 Applebred.
Co sądzicie na temat tej płyty?
dzięki za opinie