Re: ASUS A7V8X i pamięć Kingston KVR400X64C25/256

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:29:18 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> wrote:

> Czy Ty zrozumiałeś, że mam lepsze wyniki przy wyższym taktowaniu
> pamieci!?!

Tak.

> Żadnego innego ustawienia nie zmieniałem... Jezu... Podaje
> wyniki a Ty dalej swoje.

Podaje Ci dlaczega nie sa one wiarygodne, a Ty dalej swoje.

> To powiedz mi dlaczego wyniki są lepsze?!?

Bo sa bledne?

> Dlaczego mam więcej klatek w Q3 i dlaczego test w prime wykonuje sie
> szybciej?!? Dlaczego tak sie dzieje skoro sprzęt nie jest w stanie tego
> wykorzystać?!?

Na Twoim miejscu bym to dokladnie sprawdzil zanim sie chwalil. Z
technicznej strony wjasnilem Ci dlaczego to nie jest mozliwe.

> I czemu dalej twierdzisz, że synchroniczna praca jest lepsza?!?

Bo wyzej nie przepustowosc procesora nie podskoczysz. Proste prawda?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,