Re: Czy warto dopłacać...? (ram)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:14:54 MET

"FORD" <gfgf_at_gfgf.com> wrote:

> Oczywiście był to pewien skrót myślowy.

Raczwej zabardzo nie wiesz o czym piszesz.

> Nie wszystkie parametry możesz ustawić np. pobór prądu.

Jak juz to napiecie i to akurat zalezy od plyty glownej.

> Wiem, zaraz mnie wysmieją: o czym ty chłopie rozmawiasz,

O czym Ty chlopie rozmawiasz?

> ale wbrew pozorom jest to bardzo istotny parametr.

No nie ma to jak dobry pobor pradu.

> Poza tym chodzi równiez o stabilnośc wszystkich parametrów w czasie
> pracy, potem sa zwisy itp.

NO jak przekroczysz parametry dopuszczalne to normalne.

> Oczywiscie na markowych tez sie zwisy zdarzają, nie mówię, że nie,
> ale znacznie rzadziej.

Jak pamieci bede pracowac na prawidlowych ustawieniach to nie wazne czy
to beda markowe czy no name, beda rownie stabilne.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,