Re: Rekwirowanie kompow

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:03:00 MET

> Niestety, twoje uogólnienie nie sprawdza się w praktyce. Spytaj Zieloną
> Górę, co ma na ten temat do powiedzenia...

Ja bym radzil poczytac co policja sadzi na ten temat ... napisali tam
dokladnie o co chodzi. Nie ma zadnych akcji na prywatnych ludzi ... lapali
wieksza siatke piratow i przez to wpadli do prywatnych mieszkan ... ktos im
dal cynk, ze kupili oprogramowanie od pirata a policja chciala miec jakies
dowody wiec zbierala swiadkow.

Co do pierwszego postu to nie ma jakichs legalnych "ankieterow"
zabierajacych kompy. Jezeli ktos przychodzi robic jakas ankiete a za chwile
zabiera kompa to jest to najnormalniejszy zlodziej ... i bylo tez o tym
mowione. Zlodzieje wykorzystali swoja pomyslowosc i okazje do zarobienia
kilku groszy i podawali sie za policjantow.