minimalny procesor do asusa a7n8x-x

Autor: Andrzej (andluk_at_op.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 19:32:28 MET

witam wszystkich,
"oto nadejszła wiekopomna chwila" gdy zdecydowałem się na wymianę elementów
mojego kompika.
zacząłem od płyty głównej i zostałem szczęsliwym posiadaczem płyty jw.
i tu zaczyna się problem.
obecnie mam duronika700 (a nie mam gotówki pod ręką) i muszę go wykorzystać
jeszcze przez jakiś miesiąc
(wtedy będzie kasiorka) i pytanie - czy mogę go włożyć. płyta obsługuje niby
od 600 ale w książeczce jest jak byk, że
nie zaleca się wolniejszych niż 1G.
zatem pocierpieć z duronikiem czy wejśc w raty i postarać się o poważnego
athlona (2200-2500),
no i rzecz jeszcze jedna, lepiej 2200 czy iść na całość i 2500.
pozdrowienia
andrzej