Re: Szybkie pytanie dot. monitorow Samsunga

Autor: Sebastian (schmielarek_at_hot.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 19:14:06 MET

Użytkownik "Kubu$" <kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam okazje kupic tanio Monitor 19" Samsunga CRT, jest kilka serii z
roznymi
> kineskopami: Magic Bright MB, Dyna Flat DF, Natural Flat NF. Ktore z tych
> typow jest najlepszy?
>
> --
> Pozdrawiam
> Kubu$

NF-jest to kineskop Diamondtron produkt Mitsubishi tak zwana maska
szczelinowa czyli plamka jest w mierzona po kwadracie 0,24x0,24.
DF i MB to jest to samo, tyle że MB to MagicBright czyli trzy predefiniowane
ustawienia jasności obrazu (praca, internet, zabawa)
Różnica miedzy DF a NF polega na wypłaszczaniu kineskopu DF jest na bazie
soczewek czyli nadlewany kineskop.Plamka mierzona po trójkącie 0,20x0,25.
Weź po uwage że jak kupisz NF to będziesz na początku użytkowania widział
dwie cieniutkie linie w 1/3 i 2/3 wysokości kineskopu są to druty trzymające
maske szczelinową.

pozdrawiam
Sebastian C.