Samsung 755DFX i namagnesowanie

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 18:27:16 MET

Witam.

Mam taki problem z monitorem: na ekranie sÄ… ciemne plamy
takie jak po namagnesowaniu, rozmagnesowanie nie pomaga.
Monitor był na gwarancji, więc poszedł do serwisu.
Podobno używali jakiegoś sprzętu do rozmagnesowywania
(przez 2 tygodnie!!) i po powrocie ekran wyglądał identycznie.
Oczywiście oddałem ponownie i teraz mam wiadomość, że jutro
dostaję nowy (oczywiście teraz to już po 2,5 tyg.).
I tu mam pytanie: czy stojąca w odległości ok. 1m pod stołem
stara (20lat) kolumna głośnikowa (15W, 8Ω) może powodować
takie objawy. W instrukcji stoi wprawdzie napisane:
"Monitor należy trzymać z dala od źródeł pola magnetycznego",
ale czy taki głośniczek stanowić może zagrożenie?
Czy ktoś może miał podobny problem?

--
Pozdrowienia
Wojtek