Re: łzy wzruszenia...

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 18:12:31 MET

Użytkownik "Wojciech Kulasa" <fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org> napisał w
wiadomości news:8lkrtvg8ahhnoqplbo2trqn2jtqbr9gskd_at_4ax.com

> [....................]
>
> Szybkosc i wygodna moga byc rowniez argumentem do pisania
> nad cytatem, wspak, w htmlu i shift-jisie :)

Można napisać maila gdy adres jest ze "wstawkami"
lub w ROT13, ale gdy go w ogóle brak (vide u mnie)
to jak napisać?.

> [....................]
> Mnie nigdy nie przytrafilo sie w zwiazku z sygnowaniem postow nazwiskiem
> nic zlego... Nie znam tez nikogo, komu cos zlego staloby sie z tego
> powodu, natomiast sygnowanie wiadomosci swoim nazwiskiem zmusza czesto
> do dokladniejszego przemyslenia tego co sie pisze... Nazwisko zmienia
> sie rzadziej niz nicka.

Ja także, ale dlatego, że nie podaję nazwiska. Zobacz
co by było gdybym go podawał. Przecież ten Buzdygan
vel Holdowanski tylko na to czeka. Kto jak kto, ale Ty
musiałeś conajmniej słyszeć o tej personie. Ja go
"omijałem" na pl.soc.prawo i tu niestety wpadłem w
jego sidła.

> [...................]
> W skrocie: netykieta to dobra rzecz, ale najwazniejsza rzecz w dyskusji
> to rozsadek. Agresywne napominanie, w szczegolnosci jesli idzie
> o drobiazgi to granat wrzucony w szambo (przyklad wlasnie czytasz)
> i zazwyczaj przynosi efekty odwrotne do zamierzonych - to ja juz wole
> cierpiec niewyslowione meki tnac komus recznie siga przy odpowiedzi.

Jeśli akurat nie trafisz na kogoś z problemami emocjonalymi
to nie jest aż tak źle, ale skąd można wiedzieć na kogo się
trafiło?.

> (...) ...spokojnie. EOT z mojej strony.

Również. Miło było. :)

--