Re: Glosniki Longtech SP910

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 17:35:22 MET

> Ok 270-280 zl razem z wysylka ->
http://www.frazpc.pl/sklep/opis/6265//

Za 340zl dwa dni temu kupilem Creative P580. Graja wysmienicie. Co
prawda tam moce ciut mniejsze ale wierz mi, wystarczajace :). W
dodatku nie wiadomo jak te cyferki maja sie do rzeczywistosci w tym
przypadku. Widzialem je w sklepie ale tez nie bylo ceny, a nie
pytalem. Ta estetyka tez nie dla mnie. Troche osobiscie mnie drazni
takie podobienstwo w nazwie do Logitech cos jak Panasonix ;) Twoj
wybor.

--
Pozdrawiam.
-dymek-