Re: Dwa pytania o budy Chieftec'a

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 16:33:20 MET

> To po chamsku wprowadzali by klienta w błąd? Nie chcę mi się w to
> wierzyć. A w ogóle gdyby rzeczywiście były bez zasilaczy to byłyby
> *piekielnie* drogie i na pewno nikt by ich u nich nie kupił.
>
> Puszczam maila do nich, dowiem się co jak.

jak sie dowiesz to napisz
chociaz byc moze faktycznie nie maja zasilacza
nic nie pisza o tym ze jest z drugiej strony o tym
ze sa bez zasilki tez ani slowa
nie maja co prawda mx-01b-d-u na ktora poluje
ale moze skusze sie na dx-01bd (oczywiscie jezeli ma zasilacz)

pozdrawiam artur

--
[ sam sobie zrobilem kable do radeona all in wonder ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]