Problem z GF FX5200 i obrazem na TV

Autor: Artur Jarkiewicz (adres_at_nieznany.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 16:06:49 MET

Witam!

Jest sobie komputer z GF FX5200. Po podłączeniu (oryginalnym
kabelkiem) do telewizora pojawia się obraz i wszystko byłoby
OK, gdyby nie jeden mały szczegół.
Otóż podczas odtwarzania filmów Media Player-em lub ALL Playerem
na monitorze film jest, natomiast na ekranie TV jest tylko okno
odtwarzacza a w środku zamiast filmu - czarny ekran. W trybie
pełnoekranowym tak samo. Reszta (ekran logowania, pulpit) jest
OK. Co ciekawe pliki mov odtwarzane w QT Player są widoczne na
ekranie telewizora.

Karta grafiki FX5200 64MB (niestety nie wiem kto firmuje, ale
laminat karty jest w kolorze ciemnozielonym, chłodzenie pasywne,
bez cooler-a)
Komputer: AK31, XP1600+, 512MB DDR.
System: Win2000 Prof PL + SP2
Sterowniki: VIA 4in1 v 4.45 (OIDP), DX 9.0b PL
Sterowniki do FX5200 - z płyty, więc pewnie nie najświeższe.

Komputer nie jest mój, więc więcej informacji nie mogę podać.
Podejrzewam, że problem tkwi w sterownikach do karty graficznej
(ale nie za bardzo się orientuję, jakie trzeba zainstalować)
lub być może pomógłby jakiś dodatkowy soft.

Jeśli ktoś coś wie na ten temat to byłbym wdzięczny
za informacje.

Pozdrawiam.
Artur.