Re: niski transfer sprawnej barracudy4

Autor: sliver (sliver001.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 15:06:54 MET

Madziak <email_at_w.sigu> napisał(a):

> Spróbuj hdtach'em zmierzyć prędkość. Ja do Sandry jakoś nigdy nie miałem
> zaufania.

hdtach pokazuje ze wszystko jest ok. - 40Mb/s, ale spadek wydajnosci jest
odczuwalny wiec sandra raczej sie nie myli. mnie zastanawia to dlaczego dysk
kumpla podlaczony do mojej plyty z odpalonym jego sytemem tez pokazuje niski
transfer (ok. 10 000kB/s), mimo, ze ten sam dysk u kumpla na slabszej plycie
(ecs k7vta3) ma w sandrze ok 24000kB/s.