Re: PixelViev G4 Ti4200 AGP x 8 128MB

Autor: Krzysztof (sq9gin_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 14:36:50 MET

Przemo wrote:

> A czy przypadkiem ostanio karty nie próbowałeś podkręcić?
> Sprawdz czy pamięci karty graficznej działają na swojej standardowej
> częstotliwości taktowania.
>

> ps
> ja mam model GF4 Ti4200 Ultra AGPx8 128MB
> u mnie pamięci normalnie działają na 550MHz
> w twoim przypadku to będzie chyba 500MHz

witam,
wydaje mi się że znalazłem przyczynę problemu z moja karta a mianowicie
fabryczne ustawienia karty powinny być : 500MHz/250MHz a są 550MHz/250MHz.
a najlepsze jest to że ja nie podkręcałem tej karty, wiesz może jak zmienić
te ustawienia w samym biosie karty ?

ps.sprzedawca w sklepie powiedział mi że to jest ultra, tylko na karcie
nigdzie to nie pisze mam model MVGA-NVG28A DIV 128MB W/TV

--
Krzysztof Schmatolla
mailto:sq9gin@[popraw]wp.pl