Re: Problem z modemem

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 13:06:06 MET

Niejaki(a): dziubek z adresu <dziubek_at_NOSPAM.chwalowice.eu.org>
napisał(a):
> witam
>
> wlasnie wrzucalem modemik do kompa znajomego (motorolka z minta)
> plyta ecs k7s5a asystem win xp pro z sp1 modem wykrylo ok
> rozpoczolem instalacje sterow i pod koniec instlacji reset kompa (
> przy niczym innym to sie nie zdaza) zmienialem zlacze pci na inne i
> efekt ten sam czyzby modem byl uwalony??

Gdy pracowałem w serwisie, to modemy PCI (te z najniższej półki, tzw.
WinModemy) były moim najgorszym koszmarem. Ile trzeba się namęczyć, żeby
toto zaczęło działać... :-( Ja bym skoczył do sklepu w którym ten modem
kupił i wymienił go na inny model w podobnej cenie i tak do skutku, aż
znajdzie się taki, który zadziała bezproblemowo.

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz